Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Μέγας Αλέξανδρος: η θεοποίηση και η εκχριστιάνιση ενός ήρωα


Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβουμε με τα σημερινά δεδομένα της ανθρώπινης ψυχολογίας την βούληση του Μεγάλου Αλεξάνδρου να λατρευτή ως θεός.

Η μητέρα του μυήθηκε ιέρεια των Καβειρίων Μυστηρίων επιθυμώντας να γίνει αθάνατη και σίγουρα του μετέφερε την επιθυμία της αθανασίας.

Πολλοί ιστορικοί και από την αρχαιότητα το απέδωσαν σε πολιτική βούληση για να μπορέσει να συγκροτήσει τόσους διαφορετικούς μεταξύ τους λαούς και επειδή στην ανατολή οι ηγεμόνες για να είναι σεβαστοί από τον λαό έπρεπε να λατρεύονται ως δεσπότες.

Όπως και έχουν τα πράγματα ο Μέγας Αλέξανδρος κατάφερε να πραγματοποίηση το όνειρο του και να λατρευτεί ως θεός ανάμεσα στους ανθρώπους και ίσως ακόμα να λατρεύετε ως άγιος!

Από τον θάνατο του και για τα 600 χρόνια που ονομάζονται από το όνομα του Αλεξανδρινά (Ελληνιστική Περίοδος της Ιστορίας) λατρεύτηκε ως θεός. Το σώμα του μουμιοποιήθηκε από τους Αιγυπτίους ιερείς ως είθισται να γίνετε στους Φαραώ βασιλείς και μεταφέρθηκε από την Βαβυλώνα στην Αίγυπτο. Ένα μεγάλο Μαυσωλείο κατασκευάσθηκε από τους Πτολεμαίους στην Αλεξάνδρεια όπου και τοποθετήθηκε ο Άγιος Μέγας Αλέξανδρος. Εκεί στον ναό του αναπαύθηκε ως που να εδραιωθεί ο Χριστιανισμός. Και τότε το σώμα του εξαφανίσθηκε και κανείς μέχρι σήμερα δεν ξέρει που βρίσκεται ο τάφος του

.

Σήμερα μετά από 2000 χρόνια χριστιανισμού και στα πρόθυρα της παγκοσμιοποίησης που ήταν ένα άλλο στρατηγικό όνειρο για την ανθρωπότητα του Μεγάλου Αλεξάνδρου πολλά λέγονται και πολλά χαρτιά έρχονται στο φως για τα μυστήρια του παρελθόντος.

Ένας Άγγλος αρχαιολόγος ο Andrew Chugg αναφέρει ότι το λείψανο του Αγίου Μάρκου, που βρίσκεται στην Βενετία είναι η σορός του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Και ο αρχαιολόγος στηρίζει την θεωρία του σεμια σοβαρή ιστορική εκδοχή.

Το σκήνωμα του Αγίου Μάρκου δεν πρέπει να σώζεται γιατί κάηκε τον 1ο αιώνα μ.X. στην Αλεξάνδρεια όπου μαρτύρησε ο Ευαγγελιστής. Εμφανίζεται να έχει σωθεί από τη φωτιά στις αρχές του 5ου αιώνα μ.X., στο κεντρικό σταυροδρόμι της Αλεξάνδρειας.

Η επανεμφάνισή του συμπίπτει χρονικά με την εξαφάνιση της σορού του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Ο Άγγλος αρχαιολόγος Andrew Chugg πιστεύει ότι κάποιοι έσωσαν τη σορό του Μεγάλου Αλεξάνδρου εκχριστιανίζοντάς την και δίνοντάς της την ταυτότητα ενός Αγίου. Το λείψανο του Αγίου Μάρκου, που δεν είναι άλλο από τη σορό του Ελληνιστικού Θεού Μεγάλου Αλεξάνδρου. Σύμφωνα με τον Άγγλο αρχαιολόγο η σορός του Μεγάλου Αλεξάνδρου εκχριστιανισμένη κλάπηκε από Βενετσιάνους εμπόρους και μεταφέρθηκε κρυφά στη Βενετία το 828, η πόλη την υποδέχθηκε με μεγάλες τιμές προσφέροντας στον Άγιο Μάρκο (Μέγα Αλέξανδρο) τη θέση του πολιούχου της. Αναζητώντας τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αλεξάνδρεια, οδηγούμαστε στην άποψη ότι η μουμιοποιημένη σορός του είναι το λείψανο του Αγίου Μάρκου του Ευαγγελιστού, που φυλάσσεται στη Βασιλική του Αγίου Μάρκου στη Βενετία.

Η Καθολική Εκκλησία μαζί με τόσα άλλα κρατεί και αυτό ως επτασφράγιστο μυστικό.

Αν όμως έδιναν έγκριση στους ερευνητές επιστήμονες θα μπορούσε να γίνει σύγκριση δειγμάτων DNA από τα οστά του Φιλίππου που βρέθηκαν στην Βεργίνα με αυτά που υπάρχουν στην Βασιλική του Αγίου Μάρκου. Αν αυτό αποδειχτεί ότι είναι αλήθεια θα βοηθήσει στην παγκοσμιοποίηση δίνοντας μια τεράστια αναθεώρηση των γεγονότων στην μετάβαση Ελληνισμού Χριστιανισμού.
(Παραθέτω ανάμεσα στις φωτογραφίες, το μπρούτζινο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου από το Βρετανικό Μουσείο, την επικήδειο ακολουθία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, μια Βυζαντινή εικόνα από τα μοναστήρια του Αγίου Όρους που εικονίζεται ο Μέγας Αλέξανδρος ως Άγιος, και την Βασιλική του Αγίου Μάρκου στην Βενετία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου